rodzaje zajęć

CROSS TRENING- dla twardzieli obecnych i przyszłych:)

Szybkość, siła, sprawność, walka z czasem i konkurowanie często z przeciwnikiem. Trening daje kopa energetycznego na długie godziny i poczucie niezłomności.

MOCNA PIĄTKA-spalanie, modelowanie i sprawność fizyczna

To trening, na którym dzięki precyzji wykonywanych ruchów, efekty w redukcji tkanki tłuszczowej pojawią się szybciej. Dodatkowo zyskujemy sprawność, siłę, jednocześnie modelując sylwetkę. 

HIIT- szybkie spalanie tkanki tłuszczowej nawet po treningu

Trening interwałowy. 30min. intensywnego wysiłku przeplatanymi biernymi lub aktywnymi przerwami. Zaletą takiego treningu jest przyspieszenie metabolizmu, poprawa krążenia, spalanie tkanki tłuszczowej nawet do 36 godzin po treningu. Idealny dla tych, którzy chcą w krótkim czasie osiągnąć wymarzony efekt. 

TRENING OBWODOWY- wymodelowana sylwetka i wzmocnione mięśnie

Trening siłowy o umiarkowanej intensywności, który pomaga spalić tkankę tłuszczową, wzmacniając jednocześnie kondycję mięśni. Dzięki temu można osiągnąć wymarzoną sylwetkę i cieszyć się dobrym zdrowiem.

 

SZTANGI

To trening , który ma na celu spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji, wytrzymałości i siły funkcjonalnej mięśni całego ciała, bez zbędnego przyrostu masy mięśniowej. Polega na pracy z małą sztangą, m.in. wykonywane są przysiady, martwe ciągi, wykroki, wszystko połączone jest w układ.  Obciążenie dobierane jest indywidualnie, odpowiednio do możliwości uczestnika.  Idealne dla osób z każdym poziomem zaawansowania.

MOBILITY

To trening, który ma na celu poprawienie mobilności ciała czyli umiejętność wykonywania ruchu w prawidłowym zakresie. Uczymy się różnorodnych technik rozciągających, rozluźniających, regenerujących mięśnie, powięź oraz układ nerwowy. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko kontuzji, odczucie bólu potreningowego, poprawiamy wyniki i wzorce ruchowe.
Na zajęciach wykorzystujemy duże i małe rolki oraz piłeczki Blackroll.

TRX

To zajęcia, które mają na celu poprawienie siły, wytrzymałości, równowagi, chronią przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem. Podczas ćwiczeń z TRX zaangażowanych jest jednocześnie wiele grup mięśniowych, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

To zajęcia, dzięki którym możesz złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków, zmniejszyć lub wyeliminować ból i dolegliwości pleców oraz zapobiec ich pogłębianiu.
Nie jest to rehabilitacja, ale profilaktyka. Podczas zajęć uczymy się poprawnego wykonywania ćwiczeń wzmacniających, równoważnych, rozluźniających, mobilizujących i rozciągających poszczególne grupy mięśniowe odpowiadające za prawidłową postawę, ćwiczeń wykorzystywanych również w jodze i pilatesie. Wszystko wykonujemy bardzo dokładnie i bez gwałtownych ruchów

BOKS- siła i zwinność. Pobij stres:)

Trenując tę sztukę walki poprawimy refleks i koordynację ciała.Palimy stres i tkankę tłuszczową. Budujemy mięśnie i pewność siebie.