TRENINGI

HIIT

To zajęcia sportowe, na których możesz spalić nawet do 1000kcal. Kalorie spalasz nie tylko podczas treningu ale dzięki efektowi After Burn również przez 38 godzin od jego zakończenia.
Połączenie ćwiczeń siłowych, gimnastycznych i wytrzymałościowych, świetnie spalających tkankę tłuszczową, modelujących sylwetkę, poprawiających sprawność, kondycję i siłę, oparte na ruchach funkcjonalnych.
Zestaw od 5 do 12 ćwiczeń, ułożonych w obwód, powtarzany kilka razy, poprzedzony rozgrzewką, bez choreografii, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, lin, trx, piłek lekarskich,  slam ball, worków powerbag, gum, kettli, skrzyni, małych sztang, zakończony 10-minutowym stretchingiem lub rolowaniem. Zajęcia o bardzo dużej intensywności

Trening obwodowy

To zajęcia sportowe, na których spalisz mnóstwo kalorii, wymodelujesz ciało, wzmocnisz mięśnie całego ciała, zwiększysz siłę i poprawisz kondycję.
Połączenie ćwiczeń siłowych, gimnastycznych, cardio, oparte na ruchach funkcjonalnych.
Zestaw 5-12 ćwiczeń, ułożonych w obwód, powtarzany kilka razy, poprzedzony rozgrzewką, bez choreografii, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, lin, trx, piłek lekarskich, slam ball, worków powerbag, gum, kettli, skrzyni, małych sztang, zakończony 10 minutowym stretchingiem lub rolowaniem.
Zajęcia o średniej i dużej intensywności.

Mocna piątka Body Beat

To autorskie zajęcia sportowe założycielki Body Beat. Trening przeznaczone dla wszystkich. Mają na celu usprawnienie wszystkich wzorców ruchowych takich jak przysiady, schylanie się, noszenie przedmiotów, odpychanie, przyciąganie czy ruchy rotacyjne. Wzmacniają nasze mięśnie, przez co usprawniają nasze ciało i zmniejszają ryzyko kontuzji. Spalają oczywiście tkankę tłuszczową. Rozpoczynają się  krótkim zestawem ćwiczeń na mięśnie brzucha, następnie przechodzimy do 5 podstawowych ćwiczeń (m.in. takich przysiad, martwy ciąg, swing, wykroki, pompka, wiosłowanie itp.) powtarzanych w seriach. W treningu wykorzystuje się ciężar własnego ciała oraz sprzęt taki jak: kettlebell, sztangi, trx, piłki gimnastyczne, lekarskie, slam ball. Zaczyna się rozgrzewką bez choreografii, a kończy stretchingiem, rolowaniem lub sesją oddechową.

Cross training

To zajęcia sportowe ogólnorozwojowe, angażujące wiele partii mięśniowych jednocześnie. Ich celem jest osiągnięcie równowagi pomiędzy siłą mięśni a ich wytrzymałością. Główną cechą treningu jest zmienność. Najczęściej poszczególne ruchy wykonuje się na czas, co pozwala zmobilizować i zdyscyplinować się do wysiłku fizycznego, a także ocenić efekty. Podejmujemy zatem walkę z czasem. Łączy takie ćwiczenia jak przysiady, martwy ciąg, podskoki, pompki, bieganie, ćwiczenia z kettlebell, sztangą, linami, na drążku, piłkami gimnastycznymi i lekarskimi. Zaczyna się rozgrzewką bez choreografii, kończy wzmacnianiem mięśni głębokich i aktywną regeneracją.

Sztangi

To zajęcia sportowe z małą sztangą, na których spalisz tkankę tłuszczową, poprawisz kondycję, wytrzymałość i siłę funkcjonalną mięśni całego ciała, bez zbędnego przyrostu masy mięśniowej.
Obciążenie dobierane jest indywidualnie, odpowiednio do możliwości ćwiczącego.  Idealne dla osób z każdym poziomem zaawansowania.

Mobility&Stretch

To zajęcia sportowe, na których poprawimy mobilność Twojego ciała czyli umiejętność wykonywania ruchu w prawidłowym zakresie. Zastosujemy różnorodne techniki rozciągające, rozluźniające, regenerujące mięśnie, powięź oraz układ nerwowy. Dzięki temu zmniejszysz ryzyko kontuzji, odczucie bólu potreningowego, poprawisz wyniki, poprawisz swoje wzorce ruchowe.
Na zajęciach wykorzystujemy duże i małe rolki oraz piłeczki Blackroll®. 

Aktywna mama

To zajęcia sportowe dzięki, któremu mamy mogą wrócić do formy po porodzie. Podczas tych zajęć popracujesz nad przywróceniem podstawowych wzorców ruchowych, wzmocnisz mięśnie całego ciała, m.in. mięśnie dna miednicy, mięśnie klatki piersiowej, mięśnie grzbietu. Zestaw ćwiczeń z ciężarem własnego ciała lub niewielkim obciążeniem, poprzedzony rozgrzewką, zakończony stretchingiem lub rolowaniem.
W zajęciach mogą brać udział kobiety, które są 6-8 tygodni po porodzie fizjologicznym i ok. 12 tygodni po cesarskim cięciu.

Gimnastyka kręgosłupa

To zajęcia sportowe, które mają na celu złagodzenie następstw nieprawidłowych nawyków, zmniejszenie lub wyeliminowanie bólu i dolegliwości pleców oraz zapobieganie ich pogłębianiu.
Nie traktujemy tych zajęć jako rehabilitację, ale raczej profilaktykę. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia wzmacniające, równoważne, rozluźniające, mobilizujące i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe odpowiadające za prawidłową postawę.
Wszystko wykonujemy bardzo dokładnie i bez gwałtownych ruchów.
Na zajęciach wykorzystywane są m.in. elementy jogi oraz pilatesu.

TRX MIX

To zajęcia sportowe z użyciem taśm TRX ale nie tylko:) Podczas ćwiczeń z TRX zaangażowanych jest jednocześnie wiele grup mięśniowych, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. Ćwiczenia z taśmami poprawiają siłę, wytrzymałość, równowagę, chronią przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

Joga

To najstarsza forma ćwiczeń, która zaangażuje zarówno Twoje ciało jak i umysł. Łączy wysiłek fizyczny i koncentrację z regularnym oddechem. Joga to zajęcia, które poprawią samopoczucie, zniwelują bóle kręgosłupa, uelastycznią ciało, wzmocnią mięśnie, zwiększą zakresy ruchów w stawach.