TRENINGI

Trening funkcjonalny HIIT

To trening, na którym możesz spalić nawet do 1000kcal. Kalorie spalasz nie tylko podczas treningu ale dzięki efektowi After Burn również przez 38 godzin od jego zakończenia.
Połączenie ćwiczeń siłowych, gimnastycznych i wytrzymałościowych, świetnie spalających tkankę tłuszczową, modelujących sylwetkę, poprawiających sprawność, kondycję i siłę, oparte na ruchach funkcjonalnych.
Zestaw od 5 do 12 ćwiczeń, ułożonych w obwód, powtarzany kilka razy, poprzedzony rozgrzewką, bez choreografii, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, lin, trx, piłek lekarskich,  slam ball, worków powerbag, gum, kettli, skrzyni, małych sztang, zakończony 10-minutowym stretchingiem lub rolowaniem. Zajęcia o bardzo dużej intensywności

Trening obwodowy

To trening, na którym spalisz mnóstwo kalorii, wymodelujesz ciało, wzmocnisz mięśnie całego ciała, zwiększysz siłę i poprawisz kondycję. Połączenie ćwiczeń siłowych, gimnastycznych, cardio, oparte na ruchach funkcjonalnych. Zestaw 5-12 ćwiczeń, ułożonych w obwód, powtarzany kilka razy, poprzedzony rozgrzewką, bez choreografii, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, lin, trx, piłek lekarskich, slam ball, worków powerbag, gum, kettli, skrzyni, małych sztang, zakończony 10 minutowym stretchingiem lub rolowaniem. Zajęcia o średniej i dużej intensywności.

Mocna piątka Body Beat

To trening dla wszystkich. Ma na celu usprawnienie wszystkich wzorców ruchowych takich jak przysiady, schylanie się, noszenie przedmiotów, odpychanie, przyciąganie czy ruchy rotacyjne. Wzmacnia nasze mięśnie, przez co usprawnia nasze ciało i zmniejsza ryzyko kontuzji.  Składa się z zestawu ćwiczeń takich jak: przysiad, martwy ciąg, swing, wykroki, pompka, wiosłowanie itp. oraz krótkiej serii ćwiczeń na brzuch. W treningu wykorzystuje się ciężar własnego ciała oraz sprzęt taki jak: sztangi, kettlebell, trx, piłki gimnastyczne, lekarskie, slam ball. Zaczyna się rozgrzewką bez choreografii, a konczy rolowaniem lub sesją oddechową.

Cross training

To trening ogólnorozwojowy, angażujący wiele partii mięśniowych jednocześnie. Jego celem jest osiągnięcie równowagi pomiędzy siłą mięśni a ich wytrzymałością. Główną cechą treningu jest zmienność. Najczęściej poszczególne ruchy wykonuje się na czas, co pozwala zmobilizować i zdyscyplinować się do wysiłku fizycznego, a także ocenić efekty. Podejmujemy zatem walkę z czasem. Łączy takie ćwiczenia jak przysiady, martwy ciąg, podskoki, pompki, bieganie, ćwiczenia z kettlebell, sztangą, linami, na drążku, piłkami gimnastycznymi i lekarskimi. Zaczyna się rozgrzewką bez choreografii, kończy wzmacnianiem mięśni głębokich i aktywną regeneracją.

Sztangi

To trening z małą sztangą, na którym który spalisz tkankę tłuszczową, poprawisz kondycję, wytrzymałość i siłę funkcjonalną mięśni całego ciała, bez zbędnego przyrostu masy mięśniowej. Obciążenie dobierane jest indywidualnie, odpowiednio do możliwości ćwiczącego.  Idealne dla osób z każdym poziomem zaawansowania.

Mobility

To trening, na którym poprawimy mobilność Twojego ciała, zwiększymy zakresy ruchów w stawach. Zastosujemy różnorodne techniki rozciągające i rozluźniające mięśnie oraz powięzi. Dzięki temu zmniejszysz ryzyko kontuzji i odczucie bólu potreningowego. Na zajęciach wykorzystujemy często duże i małe rolki oraz piłeczki Blackroll®.

Aktywna mama

To trening dzięki, któremu mamy mogą wrócić do formy po porodzie. Podczas tych zajęć wzmocnisz mięśnie całego ciała, m.in. mięśnie dna miednicy, mięśnie klatki piersiowej, mięśnie grzbietu. Zestaw ćwiczeń z ciężarem własnego ciała lub niewielkim obciążeniem, poprzedzony rozgrzewką, zakończony stretchingiem lub rolowaniem.
W zajęciach mogą brać udział kobiety, które są 6-8 tygodni po porodzie fizjologicznym i ok. 12 tygodni po cesarskim cięciu.

Gimnastyka kręgosłupa

To trening, który ma na celu złagodzenie następstw nieprawidłowych nawyków, zmniejszenie lub wyeliminowanie bólu i dolegliwości pleców oraz zapobieganie ich pogłębianiu. Nie traktujemy tych zajęć jako rehabilitację, ale raczej profilaktykę. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia wzmacniające, równoważne, rozluźniające, mobilizujące i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe odpowiadające za prawidłową postawę. Wszystko wykonujemy bardzo dokładnie i bez gwałtownych ruchów. Na zajęciach wykorzystywane są m.in. elementy jogi oraz pilatesu.

Aktywna ciąża

To trening o niskiej intensywności oparty na spokojnych ćwiczeniach wzmacniających, rozluźniających, rozciągających, oddechowych pozwalających sprawniej przejść przez okres ciąży, łagodzących dolegliwości bólowe związane m.in. z bólem kręgosłupa, przygotowujących ciało kobiety do ogromnego wysiłku jakim jest poród. W zajęciach mogą brać udział panie z prawidłowo przebiegającą ciążą fizjologiczną (zaświadczenie od lekarza) Panie aktywne wcześniej mogą ćwiczyć już od pierwszych tygodni, panie, które wcześniej nie ćwiczyły- po 12 tygodniu. 

 

Zumba

To trening opierający się na prostych układach tanecznych do żywej, energetycznej muzyki. Pozwala spożytkować energię, spalić kalorie oraz ujędrnić ciało. Nowe układy poprzedzane są pokazem kroków. Zajęcia wprawiają w dobry nastrój i przeznaczone są dla pań w każdym wieku. Zajęcia w rytmach latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist …. i wiele innych.

Joga

To najstarsza forma ćwiczeń, która zaangażuje zarówno Twoje ciało jak i umysł. Łączy wysiłek fizyczny i koncentrację z regularnym oddechem. Joga to zajęcia, które poprawią samopoczucie, zniwelują bóle kręgosłupa, uelastycznią ciało, wzmocnią mięśnie, zwiększą zakresy ruchów w stawach. 

Zamknij menu
Zadzwoń do nas