TRENINGI

Trening funkcjonalny HIIT

To trening, na którym możesz spalić nawet do 1000kcal. Kalorie spalasz nie tylko podczas treningu ale dzięki efektowi After Burn również przez 38 godzin od jego zakończenia. Połączenie ćwiczeń siłowych, gimnastycznych i wytrzymałościowych, świetnie spalających tkankę tłuszczową, modelujących sylwetkę, poprawiających sprawność, kondycję i siłę, oparte na ruchach funkcjonalnych. Zestaw od 5 do 12 stacji, ułożonych w obwód, powtarzany kilka razy, poprzedzony rozgrzewką, bez choreografii, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, lin, trx, piłek lekarskich,  slam ball, worków powerbag, gum, kettli, skrzyni, małych sztang, zakończony 10-minutowym stretchingiem lub rolowaniem. Zajęcia o bardzo dużej intensywności

Trening funkcjonalny

To trening, na którym spalisz mnóstwo kalorii, wymodelujesz ciało, wzmocnisz mięśnie całego ciała, zwiększysz siłę i poprawisz kondycję. Połączenie ćwiczeń siłowych, gimnastycznych, cardio, oparte na ruchach funkcjonalnych. Zestaw 5-12 ćwiczeń, ułożonych w obwód, powtarzany kilka razy, poprzedzony rozgrzewką, bez choreografii, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, lin, trx, piłek lekarskich, slam ball, worków powerbag, gum, kettli, skrzyni, małych sztang, zakończony 10 minutowym stretchingiem lub rolowaniem. Zajęcia o średniej i dużej intensywności.

Hello Body

To trening, na którym popracujemy kompleksowo nad całym ciałem. Zredukujemy tkankę tłuszczową, wzmocnimy mięśnie, wymodelujemy sylwetkę.
Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką bez choreografii, następnie przechodzimy do ćwiczeń na brzuch, a po nim wykonujemy kilka zestawów ćwiczeń na pozostałe partie mięśniowe, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, hantli, gum mini band i power band oraz stepów.
Całość kończy się 10-minutowym stretchingiem lub rolowaniem.

Intro

To trening dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę w naszym studio, dla osób które miały dłuższą przerwę od ćwiczeń lub wcześniej nie ćwiczyły. Na tych zajęciach nauczymy poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń, zarówno z ciężarem własnego ciała, jak i z wykorzystaniem sprzętu. Zajęcia są oparte na podstawowych ćwiczeniach ogólnorozwojowych, wzmacniających wszystkie partie mięśniowe, poprzedzone rozgrzewką bez choreografii, zakończone stretchingiem lub rolowaniem

Sztangi

To trening z małą sztangą, na którym który spalisz tkankę tłuszczową, poprawisz kondycję, wytrzymałość i siłę funkcjonalną mięśni całego ciała, bez zbędnego przyrostu masy mięśniowej. Obciążenie dobierane jest indywidualnie, odpowiednio do możliwości ćwiczącego.  Idealne dla osób z każdym poziomem zaawansowania.

Mobility

To trening, na którym poprawimy mobilność Twojego ciała, zwiększymy zakresy ruchów w stawach. Zastosujemy różnorodne techniki rozciągające i rozluźniające mięśnie oraz powięzi. Dzięki temu zmniejszysz ryzyko kontuzji i odczucie bólu potreningowego. Na zajęciach wykorzystujemy często duże i małe rolki oraz piłeczki Blackroll®.

Aktywna mama (opieka dla dzieci)

To trening dzięki, któremu mamy mogą wrócić do formy po porodzie. Podczas tych zajęć wzmocnisz mięśnie całego ciała, m.in. mięśnie dna miednicy, mięśnie klatki piersiowej, mięśnie grzbietu. Zestaw ćwiczeń z ciężarem własnego ciała lub niewielkim obciążeniem, poprzedzony rozgrzewką, zakończony stretchingiem lub rolowaniem. W zajęciach mogą brać udział kobiety, które są 6-8 tygodni po porodzie fizjologicznym i ok. 12 tygodni po cesarskim cięciu. Dla dzieci w wieku od 1 do 3 lat przewidziana jest opieka.

Gimnastyka kręgosłupa

To trening, który ma na celu złagodzenie następstw nieprawidłowych nawyków, zmniejszenie lub wyeliminowanie bólu i dolegliwości pleców oraz zapobieganie ich pogłębianiu. Nie traktujemy tych zajęć jako rehabilitację, ale raczej profilaktykę. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia wzmacniające, równoważne, rozluźniające, mobilizujące i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe odpowiadające za prawidłową postawę. Wszystko wykonujemy bardzo dokładnie i bez gwałtownych ruchów. Na zajęciach wykorzystywane są m.in. elementy jogi oraz pilatesu.

Aktywna mama Gimnastyka kręgosłupa (opieka dla dzieci)

To trening, który ma na celu złagodzenie następstw nieprawidłowych nawyków, zmniejszenie lub wyeliminowanie bólu i dolegliwości pleców oraz zapobieganie ich pogłębianiu. Nie traktujemy tych zajęć jako rehabilitację, ale raczej profilaktykę. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia wzmacniające, równoważne, rozluźniające, mobilizujące i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe odpowiadające za prawidłową postawę. Wszystko wykonujemy bardzo dokładnie i bez gwałtownych ruchów. Na zajęciach wykorzystywane są m.in. elementy jogi oraz pilatesu. Dla dzieci w wieku od 1 do 3 lat przewidziana jest opieka

Zumba

To trening opierający się na prostych układach tanecznych do żywej, energetycznej muzyki. Pozwala spożytkować energię, spalić kalorie oraz ujędrnić ciało. Nowe układy poprzedzane są pokazem kroków. Zajęcia wprawiają w dobry nastrój i przeznaczone są dla pań w każdym wieku. Zajęcia w rytmach latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist …. i wiele innych.

Joga

To najstarsza forma ćwiczeń, która zaangażuje zarówno Twoje ciało jak i umysł. Łączy wysiłek fizyczny i koncentrację z regularnym oddechem. Joga to zajęcia, które poprawią samopoczucie, zniwelują bóle kręgosłupa, uelastycznią ciało, wzmocnią mięśnie, zwiększą zakresy ruchów w stawach. 

Zamknij menu
Zadzwoń do nas