rodzaje zajęć

CROSS TRENING- dla twardzieli obecnych i przyszłych:)

Szybkość, siła, sprawność, walka z czasem i konkurowanie często z przeciwnikiem. Trening daje kopa energetycznego na długie godziny i poczucie niezłomności.


Rezerwuj

MOCNA PIĄTKA-spalanie, modelowanie i sprawność fizyczna

To trening, na którym dzięki precyzji wykonywanych ruchów, efekty w redukcji tkanki tłuszczowej pojawią się szybciej.  Dodatkowo zyskujemy sprawność, siłę, jednocześnie modelując sylwetkę. 


Rezerwuj

HIIT- szybkie spalanie tkanki tłuszczowej nawet po treningu

Trening interwałowy. 30min. intensywnego wysiłku przeplatanymi biernymi lub aktywnymi przerwami. Zaletą takiego treningu jest przyspieszenie metabolizmu, poprawa krążenia, spalanie tkanki tłuszczowej nawet do 36 godzin po treningu. Idealny dla tych, którzy chcą w krótkim czasie osiągnąć wymarzony efekt. 


Rezerwuj

TRENING OBWODOWY- wymodelowana sylwetka i wzmocnione mięśnie

Trening siłowy o umiarkowanej intensywności, który pomaga spalić tkankę tłuszczową, wzmacniając jednocześnie kondycję mięśni. Dzięki temu można osiągnąć wymarzoną sylwetkę i cieszyć się dobrym zdrowiem.


Rezerwuj

SZTANGI

To kurs, który ma na celu naukę ćwiczeń z małą sztangą, m.in. przysiadów, martwych ciągów, wykroków i połączenia ich w układ. Jego efekty to: spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji, wytrzymałości i siły funkcjonalnej mięśni całego ciała, bez zbędnego przyrostu masy mięśniowej.
Obciążenie dobierane jest indywidualnie, odpowiednio do możliwości uczestnika.  Idealne dla osób z każdym poziomem zaawansowania.


Rezerwuj

MOBILITY

To kurs, który ma na celu poprawienie mobilności ciała czyli umiejętność wykonywania ruchu w prawidłowym zakresie. Uczymy się różnorodnych technik rozciągających, rozluźniających, regenerujących mięśnie, powięź oraz układ nerwowy. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko kontuzji, odczucie bólu potreningowego, poprawiamy wyniki i wzorce ruchowe.
Na zajęciach wykorzystujemy duże i małe rolki oraz piłeczki Blackroll®


Rezerwuj

TRX-

To kurs, który ma na celu naukę ćwiczeń z wykorzystaniem taśm TRX, ale nie tylko. Podczas ćwiczeń z TRX zaangażowanych jest jednocześnie wiele grup mięśniowych, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. Ćwiczenia z taśmami poprawiają siłę, wytrzymałość, równowagę, chronią przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.


Rezerwuj

ZDROWY KRĘGOSŁUP

To kurs, który ma na celu nauczenie, w jaki sposób można złagodzić nie następstwa nieprawidłowych nawyków, zmniejszyć lub wyeliminować ból i dolegliwości pleców oraz zapobieganie ich pogłębianiu.
Nie jest to rehabilitacja, ale profilaktyka. Podczas kursu uczymy się poprawnego wykonywania ćwiczeń wzmacniających, równoważnych, rozluźniających, mobilizujących i rozciągających poszczególne grupy mięśniowe odpowiadające za prawidłową postawę, ćwiczeń wykorzystywanych również w jodze i pilatesie. Wszystko wykonujemy bardzo dokładnie i bez gwałtownych ruchów


Rezerwuj

JOGA


Rezerwuj

BOKS- siła i zwinność. Pobij stres:)

Trenując tę sztukę walki poprawimy refleks i koordynację ciała.Palimy stres i tkankę tłuszczową. Budujemy mięśnie i pewność siebie.


Rezerwuj