WYBIERZ ZAJĘCIA DLA SIEBIE

Hello Body

To trening, na którym popracujemy kompleksowo nad całym ciałem. Zwiększymy siłę, wzmocnimy mięśnie, zredukujemy tkankę tłuszczową. Zajęcia oparte na zestawie prostych ćwiczeń, z krótkimi przerwami, poprzedzone rozgrzewką bez choreografii, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, gum, hantli, piłek lekarskich, kettli, małych sztang.
Kończą się 10 minutowym uspokojeniem organizmu i stretchingiem.

Funkcjonalny trening obwodowy

To trening, dzięki któremu możesz szybko spalić tkankę tłuszczową i wzmocnić mięśnie całego ciała. Zestaw 5-12 ćwiczeń wykonywanych na poszczególnych stacjach, ułożonych w obwód i całość powtarzana przez uczestników kilka razy. Zajęcia o dużej intensywności, poprzedzone rozgrzewką, bez choreografii, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, lin, trx, sandbag, gum, kettli, skrzyni, małych sztang. Kończą się 10 minutowym tzw. cool down, czyli wyciszeniem, uspokojeniem organizmu i ćwiczeniami rozciągającymi – stretchingiem.

Body Beat Shape

To trening, na którym popracujemy kompleksowo nad całym ciałem. Zwiększymy siłę, wzmocnimy mięśnie, zredukujemy tkankę tłuszczową. Zajęcia oparte na zestawie prostych ćwiczeń, z krótkim przerwami, poprzedzone rozgrzewką bez choreografii, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, gum, hantli, piłek, ketli, małych sztang. Kończą się 10 minutowym tzw. cool down, czyli wyciszeniem, uspokojeniem organizmu i stretchingiem / mobility.

Gimnastyka kręgosłupa

To trening, który ma na celu złagodzenie następstw nieprawidłowych nawyków, zmniejszenie lub wyeliminowanie bólu i dolegliwości pleców oraz zapobieganie ich pogłębianiu. Nie traktujemy tych zajęć jako rehabilitację, ale raczej profilaktykę. Wykonujemy ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące wzmacniające, równoważne i rozciągające. Tak, aby zadbać o równowagę mięśniową. Wszystko wykonujemy bardzo dokładnie i bez gwałtownych ruchów.

TBC

To trening, na którym popracujemy wspólnie nad Twoimi górnymi i dolnymi partiami ciała: Wzmocnimy je i ujędrnimy. Zajęcia o średniej intensywności, poprzedzone krótką rozgrzewką w formie prostej choreografii. Kończą się 10 minutowym cool down i stretchingiem.

ABT

To trening, na którym popracujemy wspólnie nad Twoimi dolnymi partiami ciała – pośladkami, nogami, brzuchem. Wzmocnimy je i ujędrnimy. Zajęcia o średniej intensywności, poprzedzone krótką rozgrzewką w formie prostej choreografii. Kończą się 10 minutowym cool down i stretchingiem.

Mobility z wykorzystaniem Blackroll ®

To trening, na którym poprawimy mobilność Twojego ciała, zwiększymy zakresy ruchów w stawach. Zastosujemy różnorodne techniki rozciągające i rozluźniające mięśnie oraz powięzi. Dzięki temu zmniejszysz ryzyko kontuzji i odczucie bólu potreningowego. Na zajęciach wykorzystuje się duże i małe rolki oraz piłeczki Blackroll®.

Pilates

To trening, na którym popracujemy nad wzmocnieniem  mięśni głębokich, mięśni wokół kręgosłupa.
Zajęcia uczą utrzymania prawidłowej postawy ciała i prawidłowych wzorców ruchowych oraz techniki oddechu. Trening oparty na zestawie płynnych, harmonijnych ćwiczeń, często z wykorzystaniem akcesoriów takich jak taśmy, duże i małe piłki.

Disco Dance (dzieci 7+)

Taniec disco dance charakteryzuje się szybkim, energicznym tempem, a co za tym idzie również dynamicznym rytmem, wymachami nóg, szpagatami oraz figurami akrobatycznymi. Wykonywane podczas zajęć ćwiczenia poprawiają koordynację ruchową dziecka, stymulują rozwój psycho – ruchowy, a także wyrabiają poczucie rytmu. Choreografie taneczne są bardzo  energiczne oraz widowiskowe.

Joga z Wita Joga - Justyna Siemiątkowska

To zestaw wszechstronnych ćwiczeń, łączący kompleksową pracę z ciałem. Joga wzmocni Twoje mięśnie i da im odpowiednią elastyczność. Utrzyma mobilność na wysokim poziomie i wesprze kręgosłup, który często jest zaniedbywany.
Zajęcia te umożliwiają także relaks i wyciszenie się, bycie ” tu i teraz”.
Na jodze niczego nikomu nie musisz udowadniać, a możesz brać dla siebie to, co jest dla Ciebie najlepsze.

Zamknij menu
Zadzwoń do nas